5 Sposobów na zdrowe i mocne paznokcie.


Hej!
Wiele z nas ma paznokcie, które nie wyglądają tak, jakbyśmy tego chciały.
Stan zdrowia i mocne, piękne paznokcie mówią bardzo dużo o charakterze człowieka.
Ważne jest, aby zarówno z powodów czysto estetycznych, jak i zdrowotnych, dbać o paznokcie.
Dziś przedstawię Wam 5 sposobów,aby Wasze paznokcie zawsze wyglądały bardzo dobrze.

1. Przycinaj regularnie.
 Na początek przyjmij, że będziesz je podcinać raz na dwa tygodnie, dostosowując ten okres zależnie do potrzeb. 

2. Miej przy sobie pilniczek.
Zawsze noś ze sobą pilniczek, by móc od razu usunąć wszelkie zadarcia czy ostre brzegi. Stosuj ruchy w jednym kierunku.



3.Unikaj wilgoci.
Zapobiegnie to rozrostowi pod nimi bakterii i zarazków. Częsty i długi kontakt z wodą może przyczyniać się do rozdwajania się paznokci.

4.Nawilżaj
Spróbuj użyć mikstury z migdałów i oleju z awokado do nawadniania paznokci i skórek podczas snu. Tak naprawdę, sprawdzi się każdy olej bogaty w substancje odżywcze lub środek nawilżający.




5. Stosuj odżywki :
odżywcze, które  zawierają składniki nawilżające i wspomagające odrastanie zdrowych paznokci, takie jak witaminy.
odżywki wzmacniające paznokcie. Stosuje się je do łamliwych i kruchych paznokci.

To wszystkie sposoby,które znam oraz którymi chciałam się z Wami podzielić. Jeśli macie swoje sposoby, które nie wymieniłam piszcie w komentarzu chętnie się dowiem.
Do zobaczenia! 
Karolina.

20 komentarzy:

  1. Moje paznokcie są w fatalnym stanie, dlatego skorzystam z twoich rad. Znasz jakieś odżywki godne polecenia? Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mogę Ci polecić odżywkę z Eveline "Paznokcie twarde i lśniące jak diament" lecz trzeba uważać na tą odzywkę ponieważ ma w sobie formaldehyd.
      Może powodować podrażnienie błon śluzowych,wywoływać wypryski na twarzy lub szyi, czyli w miejscach, które nieświadomie dotykamy paznokciami. Jednak ja nie miałam z tym problemu. Warto spróbować bo na prawdę jest świetna, pomaga paznokciom "stanąć na nogi" :P Wzmacnia, pomaga w szybszym wzroście paznokci... Jednym słowem polecam. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Od kiedy pamietam moje paznokcie nigdy nie rosly równo, lamaly sie. Jedyny sposob na piekne paznokcie to w moim przypadku nakladanie zelu lub hybrydy...niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. I to jest to, na co powinnam zwrócić uwagę. Dzięki wielkie za rady i postaram się ich jak najlepiej przestrzegać. Aktualnie stosuję odżywkę z Eveline i muszę powiedzieć, że stan moich paznokci znacznie się polepszył, co mnie niesamowicie cieszy.
    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cenne i dobre rady :) Super pomysł na post :D ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem warto jeszcze dodać:
    kremowanie dłoni kilka razy w ciągu dnia
    mycie naczyń w rękawiczkach
    warto jeszcze dodać sumplementacje i odpowiednią dietę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skorzystam z pomysłów, może w końcu moje paznokcie będą wyglądać dobrze. :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post. Ja niestety mam z paznokciami nieco dużo problem. Mam nadzieję, że dzięki twoim radą będą wyglądać choć trochę lepiej ✌

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim postanowieniem noworocznym było poprawienie kondycji paznokci, aktualnie stosuje Regenerum i liczę na pozytywne efekty :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko stosuję, ale niestety wigloci nie unikne, wiadomo, prace domowe, a w lato basen. Puki używam odżywki, to paznokcie mi się nie rozdwajają, ale za to mam problem z łamliwością.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post! moje paznokcie są teraz w opłakanym stanie, koniecznie przetestuje Twoje sposoby :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje paznokcie są w miarę dobrym stanie, ale warto wypróbować, żeby były jeszcze lepsze! :)
    Świetnie się czyta Twojego bloga. POZDRAWIAM
    http://wikadenis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dbam o swoje paznokcie, ale skorzystam z kilku twoich rad.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje paznokcie nigdy nie chciały się zapuścić, mimo odżywek czy regularnej pielęgnacji. Na szczęście można je przedłużyć, żeby wyglądały na zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super porady ;) Świetny blog :) pozdrawiam ;)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za wspaniałe rady :) na pewno z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na szczęście nie mam większego problemu z paznokciami, bardzo dobrze działa na nie wcieranie olejku rycynowego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto wcierać roślinne oleje i raz na jakiś czas moczyć w mieszance oleju, wody i soku z cytryny. ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jak zaobserwujesz, to napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć!
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !
♥ Obraźliwe komentarze będą usuwane !

Copyright © 2014 All for girls , Blogger