3 Sposoby na motywację.

Hej!

Wszyscy moim znajomi dziwią mi się, że cały czas coś robię, że nie mam takich dni jak inni w,
których nic mi się nie chce i nie myślę,że nie ma sensu czegoś robić. Również to, że nie odpuszczam żadnych treningów,ale to nie prawda!  Też jestem człowiekiem i miewam takie dni. Ale jak to? Miewam dni w, których nic mi się nie chcę, ale zawsze robię  wszytko to co zaplanowałam?
Tak, dokładnie tak. Moją motywacją jest : 


Muzyka
Gdy nic mi się nie chcę sięgam po telefon i słuchawki, włączam swoją ulubioną muzykę i słucham, , ale tylko taką muzykę, która jest wesoła i skoczna.


Instagram 
Są również takie dni w, których nie chce mi się iść biegać czy zrobić trening, to normalne, ale jak sobie z tym radzę? Poprzez instagram. Odwiedzam konta sportowców, konta osób, które motywują.



Osiągnięcia innych
Nic nie daję większego kopa jak widok sukcesu kogoś innego. Nie dlatego,że zżera mnie zazdrość tylko daje to do myślenia, że sukces jest do zwyciężenia. Trzeba tylko chcieć i się nie poddawać. 


Pozdrawiam!
Karolina.

11 komentarzy:

  1. Ja od jakiegoś czasu próbuję zmotywować się do ćwiczeń ale niestety załapałam dół. Zdjęcia innych pomagają ale tylko na chwilę i już zaczynam godzić się z tym że będę mało wysportowaną kluską. Albo stanie się cud...
    Pozdrawiam cieplutko ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zgadzam się z muzyką. Kiedy jest mi jakoś nijak włączam najpierw dość nastrojowa muzykę, wraz z kolejnymi utworami energia piosenek zmienia się i docieram do tych które motywują najbardziej :) pozdrawiam i zapraszam do siebie Www.wkrateczkepogoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny cytay! taki w stylu Justina <3
    Obserwujemy?

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the pics!

    Would you like us to follow each other? Let me know on my blog
    Have a nice day!
    xoxo

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2017/02/rock-style-nowy-filmik.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądanie zdjęć innych osób, które coś osiągnęły daje naprawdę pozytywnego kopa do swojego działania. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muzyka zawsze mnie doskonale motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się stu procentach. Motywacja od razu podniesiona.
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre i trafne porady :). Ja czasami potrzebuję porządnego przysłowiowego kopa i dzięki niemu działam :).

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Jak zaobserwujesz, to napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć!
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !
♥ Obraźliwe komentarze będą usuwane !

Copyright © 2014 All for girls , Blogger