Stylizacje gwiazd na gali Oscary 2017


Hej!
Znamy już zwycięzców tegorocznej gali Oscary 2017. ( Tu możecie poznać wszystkich laureatów --> Oscary 2017 )
Jednak nas teraz interesują bardziej stylizacje gwiazd. Na czerwonym dywanie pojawiły się stylizacje m.in od Dior, Armani i Louis Vuitton.
Jesteście ciekawi w co ubrały się poszczególne gwiazdy? Zapraszam do dalszej części posta.



Emma Stone 



Dakota Johnson


Jamie Dornan i Amelia Warner


Jessica Biel i Justin Timberlake


Naomi Harris


Nicole Kidman


Ryan Gosling


Pharrell Williams i Mimi Valdes




To tyle z mojej strony. Oczywiście to nie wszyscy, którzy zaszczycili czerwony dywan swoimi fantastycznymi kreacjami. Jest jeszcze wiele innych osób. Moim zdaniem najładniejszą suknie miała  Amelia Warner, a najlepiej ubranym mężczyzną był Jamie Dornan,a zaraz po nim Ryan Gosling.
A która kreacja spotkała się z waszym uznaniem? 



Do zobaczenia!
Karolina Xx

7 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc to w każdej z tych sukienek czułabym się głupio :P
    Ewentualnie Emma Stone :) Obserwuję ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. średnie te kreacje. oberwało się Dakocie, a moim zdaniem sukienka ma potencjał. tylko przyklapniete wlosy zrobily jej glowke smiesznie mala :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi żadna kreacja nie przypadła do gustu. Jakoś tak nie mój gust :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna z tych kreacji mnie nie zachwyciła :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe stylizacje, aczkolwiek chyba żadna nie trafiła w pełni w mój gust.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

♥ Jak zaobserwujesz, to napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć!
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy !
♥ Obraźliwe komentarze będą usuwane !

Copyright © 2014 All for girls , Blogger